Kupiliśmy Neato XV Signature od Karen.
Przy pierwszym uruchomieniu odkurzacz komunikuje Please Put My Dirt Bin Back In
Pytanie, co z tym fantem zrobić. Oddać korzystając z 10 dni na zwrot sprzętu zakupionego na odległość, aktualizować soft, zgłosić reklamację.. może coś innego?
Czy czarny mały guzik który znajduje się pod przednią częścią pokrywy pojemnika na kurz (jak wyjmiesz pojemnik to przycisk jest obok wlotu ze szczotki do niego) da się naciskać i sprężynuje? Mógł się przyblokować i fałszywie pokazuje brak pojemnika. W innym przypadku to coś z płytą główną/softem = zgłoś wadliwość..
Spróbuj kilka razy wyjąć i włożyć kosz z powrotem.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268
Kupiliśmy Neato XV Signature od Karen.
Przy pierwszym uruchomieniu odkurzacz komunikuje Please Put My Dirt Bin Back In
Pytanie, co z tym fantem zrobić. Oddać korzystając z 10 dni na zwrot sprzętu zakupionego na odległość, aktualizować soft, zgłosić reklamację.. może coś innego?
U mnie też tak się działo. Dociśnij pojemnik. Jak nie pomoże to czarny przycisk zaklej taśmą jak będzie wciśnięty. Pozbędziesz się kłopotu.