piokrza pisze:to dziwne...może jakiś wadliwy egzemplarz miałaś?
To nie ja, tylko autor wątku;)
Ja w ciągu roku miałam wymieniony tylko moduł szczotek, co przy częstym (praktycznie codziennym) użytkowaniu romby - jest wynikiem bardzo dobrym
Tak, ale te szare moduły miały się już nie psuć... Coś tu nie gra.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2013, 21:08 przez piokrza, łącznie zmieniany 1 raz.
Przepraszam, ale wymiana modułu po roku użytkowania, to moim zdaniem bardzo zły wynik.
Wymiana szczotek owszem, ale nie modułu.
-) Tester robotów na forum (-
........................................................................
Roomby 581, 780 i 980, Mint-Braava, RoboMop, Neato XV-11 i XV-25, Scooba 230 i 390 Moneual Rydis MR6500, HOBOT 188 i 268
U mnie szczotka boczna (napęd) padł po miesiącu chyba. A po 4 szary moduł z dwiema głównymi szczotkami. Serwis od razu wysyła nowe części. Na moje zapytanie dlaczego tak szybko pada sprzęt, usłyszałem tylko, że teraz powinienem być zadowolony.
I jestem bo nowy moduł chodzi zdecydowanie ciszej niż stary. :D
Tylko jak tak dalej pójdzie to będę miał na gwarancji wszystko wymienione
I nadmienię, że jest zadowolony ze sprzątania Roomby. Jak mogłem wcześniej żyć