Ten jest sprawdzony, że działa:
https://www.jameco.com/z/RF-500TB-12560 ... 73044.html
a zamówiłem zamiennik. Przesyłka jest dziś w doręczeniu
=======================================================================================
P1130000.JPG
Instrukcja:
1.Wyłączamy robota z menu na wyświetlaczu robota i Jeżeli jest wyłącznik również wyłączamy przełącznikiem. Wyciągamy kosz na śmieci.
2. Odkręcamy wieka akumulatorów i demontujemy akumulatory.
3. Zdejmujemy ochraniacz szczotki oraz samą szczotkę.
4. Odkręcamy dwie zagłębione śrubki pod plombami przy kółkach. Śrubki są na głębokości 35mm. Są długie na 15mm.
5. Odkręcamy 10 śrubek na obrzeżu zderzaka 10szt. Uwaga: śrubka w prawym dolnym rogu jest króciutka na 5mm! 9 śrubek są tej samej długości co te już odkręcone spod plomb przy kółkach. ściągamy maskowice
6. Pod maskownicą mamy kolejne 4 śrubki osadzone znów głębiej.
7. Odkręcamy 4 śruby tylnek pokrywy ze stałymi kółkami (pod wiekiem znajduje się wentylator).
8. Przy wentylatorze dd strony kosza na śmieci jest kratownica - wyciągamy ją.
9. Wyciągamy ślizgi ładowania o odłączamy konektor z lewej strony (najlepiej użyć kleszczy kątowych). Czerwony przewód z lewej strony.
10. Odłączamy zasilanie kół jezdnych. Prawa strona niebieski przewód na górze, lewa strona niebieski na dole. Można pomóc sobie podważając śrubokrętem od węższej strony.
11. Wypinamy koła. Po wypięciu z zatrzasku wyciągamy delikatnie oś z obudowy. Odłączamy sprężynę.
12. Odkręcamy 4 śruby: dwie które znajdowały się pod ślizgami ładowania i dwie w okolicy mocowania kół.
13. Odłączamy zasilanie wentylatora (czerwony przewód z prawej strony).
14. Odkręcamy śrubę pod wentylatorem.
15. Obracamy robota "na nogi". Wypadają śruby ze zderzaka.
16. Odkręcamy 2 śruby mikrostyku kosza na śmieci.
17. Podnosimy wieko wraz ze zderzakiem i odłączmy dwie złączki z płyty.
18. Lewa złączka przewody: czerwony na dole, żółty od góry.
19. Prawa złączka szeroka: czarny z lewej, brąz z prawej.
20. Mamy dostęp do mikroswitchy zderzaka i czujników.
21. Odkręcamy 4 śrubki wieży i odłączamy dwa przewody ją łączące z lewej i prawej strony.
22. Lewa strona: czerwony z lewej, czarny z prawej.
23. Prawa strona: czerwony góra, czarny dół.
24. Ściągamy pasek napędowy.
25. Podważamy kółko.
26. Odkręcamy dwie śrubki mocujące silniczek.
27. Wg polskiego silniczka czarny przewód to + a czerwony to minus. Na oryginale brak oznaczeń biegunów, jedynie kropka zamiast +
Czas demontażu: 90 minut
Naprawa: 5 minut
Czas montażu: 30 minut
MT83 - 8,20zł (6V, 2700obr)
Informacja pierwszego uruchomienia: DZIAŁA i sprząta
p.s.: coś musiałem nabroić

, nie działa mi przycisk przewijania w dół na wyświetlaczu i nie widzi jak podnoszę prawe koło (po stronie wyświetlacza). Poza tym wydaje się być wszystko dobrze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.