Navibot SR 8980 - restet zegara po zawieszeniu się

SR8845, SR8855, SR8825, SR8875, SR8895, SR8980, VR10F71

Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester

ODPOWIEDZ
OLIMPPPPIA
Posty: 2
Rejestracja: 22 lis 2016, 8:04

Navibot SR 8980 - restet zegara po zawieszeniu się

Post autor: OLIMPPPPIA » 22 lis 2016, 8:13

Witam
Navi mam ponad dwa lata a więc serwis odpada, a pojawił się problem.
Kiedy odkurzacz się zawiesi czyli nie wróci na bazę resetuje zegar wraca do pon godz 12:00 pamięta jednak zaplanowane wyjazdy, kończy się to czasem tym że jeśli zapomnę przestawić godzinę potrafi wyjechać w środku nocy. Jeśli wróci sam na bazę nie ma problemu pamięta wszystkie dane.
Co może być przyczyną?

piokrza
Robot Master
Posty: 2193
Rejestracja: 23 sie 2012, 21:10

Re: Navibot SR 8980 - restet zegara po zawieszeniu się

Post autor: piokrza » 22 lis 2016, 13:31

Witaj, dziwne zjawisko, reset zegara a więc i pamięci zaplanowanych wyjazdów zwykle następuje w chwili wyjęcia akumulatora lub gdy kwalifikuje się on do wymiany, np. był przechowywany długi czas w robocie odłączonym od zasilania. Natomiast tu może być to problem..jakiejś usterki płyty głównej? W serwisie kazali by pewnie wymienić płytę, a to koszt ponad 600zł..
Testował: Roomba 620 780 782e 870 980 Scooba 230 5800 385 390 450 Braava 320 240 Samsung SR8855 SR8895 SR8980 SR10F71 Neato XV-11 XV-15 Electrolux ZA2.0 Vileda 100 Virobi Dyson 360 Eye Hobot 168 188 268 https://www.youtube.com/Roomba02

OLIMPPPPIA
Posty: 2
Rejestracja: 22 lis 2016, 8:04

Re: Navibot SR 8980 - restet zegara po zawieszeniu się

Post autor: OLIMPPPPIA » 22 lis 2016, 14:03

Właśnie ale odkurzacz jak pojawił się problem miał 2 lata i niecały miesiąc teraz trochę więcej :( Już wtedy powiedzieli że na koszt własny mam przesłać do serwisu, generalnie nie spotkali się z takim problemem i będą analizować :(

ODPOWIEDZ