Moj pierwszy post na forum, mam nadzieję że znajdzie się tu ktoś kto pomoże mi w odratowaniu mojej roomby.
Model 625pro, nie znam numeru softu ale battery refresh trwa 9h.
Nowa bateria XtraLarge (niebieska)
Objawy:
Roomba odstawiona po sprzątaniu na stacje dokująca przez jakis czas swieci LED informujaca o ladowaniu potem LED zmienia sie na zielono i jest ok. Mija noc, roomba w tym czasie nie sprzata.
Rano roomba swieci LED czerwono, stacja dokująca swieci na zielono (czyli roomba na stacji), komunikat głosowy "naładuj baterie". Sprawdzam zegar/scheduler roomby - jest zrestartowany.
Zdejmuje roombe ze stacji zakładam ja ponownie - wlacza sie tryb battery refresh (szybko pulsujący kolor bursztynowy)
Ta sama sytuacja wystąpiła już 2 razy, wyglada to tak jak gdyby w nocy stacja przestawała ładować roombe a ona w ciagu nastepych kilku godzin całkowicie sie rozładowała.
Roomba 625pro - proszę o pomoc w diagnozie
Moderatorzy: GRZECH, barbapuppa, sondejm, Tester
Re: Roomba 625pro - proszę o pomoc w diagnozie
Możesz dać linka do tej baterii, która to jest? Oryginał czy zamiennik. Takie zachowanie Roomby wskazuje na to że bateria jest rozładowana do dna, możliwe że uszkodzona.
Testował: Roomba 620 780 782e 870 980 Scooba 230 5800 385 390 450 Braava 320 240 Samsung SR8855 SR8895 SR8980 SR10F71 Neato XV-11 XV-15 Electrolux ZA2.0 Vileda 100 Virobi Dyson 360 Eye Hobot 168 188 268 https://www.youtube.com/Roomba02
Re: Roomba 625pro - proszę o pomoc w diagnozie
Roombie zajmie ponad tydzień (a bez zegara i wifi to nawet 3 tyg.) rozładowanie poniżej 11V akumulatora. Albo Aku uszkodzone albo problem w płycieie głównej. Podłącz ładowanie przez wtyczkę Jack w gniazdo Roomby.
======================
Tapatalkiem z Ace4 przez LTE
======================
Tapatalkiem z Ace4 przez LTE
R630+LiNMC, (były R4225, R5210, R580)
Naprawa Roomby, Minta i inych robotów pisz na PW.
Naprawa Roomby, Minta i inych robotów pisz na PW.